Die Bou Van 'N Trading Rekenaar


Die bou van 'n Trading Rekenaar Die bou van 'n Trading Rekenaar Goed, kom digter by my binneste geek. Verskeie van julle het my gevra oor specs vir die bou van 'n kragtige rekenaar. Terwyl ek nie daarop aanspraak maak dat 'n IT-deskundige wees, het ek onlangs bou van 'n handel werkstasie vir myself, en is bly om te deel wat gewerk het en nie vir my werk. Voordat ons begin, vir dié van julle wat sonder meer vreesbevange by die gedagte van die grawe in 'n masjien of die bou van jou eie, wil ek graag daarop wys 3 maatskappye wat die pre-gebou PC mark duidelik lei: Falcon Trading Systems ontwerpe stelsels spesifiek vir handelaars en meervoudige monitors: Bekend vir die beste waarborg die bedryf se. 3-jaar die volgende dag op die terrein, wat beteken dat as hulle dit nie kan regmaak oor die telefoon vir jou, sal iemand bel jou bel die volgende oggend (en gewoonlik gee hulle jou 'n loaner PC as wat hulle nodig het om jou te neem). Moenie nou kyk na hul opset opsies egter as hul & quot; standaard & quot; stelsels is nie altyd die beste presteerders. Kan nie verkeerd gaan met 'n gamer PC, is hulle geneig om die vinnigste daar buite wees. Besonder aantreklik is hul nuwe notebook, vir diegene wat mobiliteit nodig (sonder om afbreuk krag). geval NZXT Apollo Netzteil Xilence 800watt kragbron ASUS Striker Extreme moederbord (kragtige + koel funksies, selfs interne werkende ligte) Intel Q6600 Quad Core CPU (2.40 GHz, 1,333 RFD) * Arktiese Freezer7 Pro koeler (Intel se voorraad fan is nie die beste, dit is ook hard) 4GB RAM (2x 2GB, CSX 800MHz CL5 DDR2) XpertVision 8800GT Sonic (512) VGA adapter (Ek het 2, ry 4 monitors totaal) ** Samsung HD501LJ 500GB 7200 16MB SATA hardeskywe (3 totaal - C: vir stelsel, D, want data, plus eksterne back-up) *** RaidSonic ICY Box IB-168SK-B (die back-up ry maklik verwissel maak) DVD-opnemer - LG GSA-H55N 18x (Samsung is meer algemeen, maar het 'n bestuurder fout wat Steinberg sagteware raak) DVD Reader - LG DDR-H30N (Ek beveel 'n aparte leser te red dra op jou skryfwerk laser) Swart Manhattan interne kaartleser TEAC aandrywer (Ek is ou skool - en moderne weergawes van Windows nie meer boot in DOS) Windows XP Professional SP3 (bly weg van & quot; Huis en quot; weergawes, en Vista is 'n risiko - al SP1 is beslis beter) * Dit is nie meer die vinnigste verwerker daar egter spandeer $ 500-800 meer sal net jy oor 0,333 vinniger RFD (staan ​​vir voor-kant bus. Nie net kyk na verwerker spoed, as die meeste van die bottelnek is in die deurset. hoe vinnig die data verskuif kan word eerder as verwerkte). Die Q6600 nog steeds na my mening die beste prys / prestasie waarde, en as jy ooit meer krag nodig die & quot; jongste grootste & quot; steeds dieselfde socket opset gebruik, wat beteken dat 'n opgradering neem 5 minute (en sal jy minder as 'n halwe jaar kos voortaan). Ek sou AMD nie aanbeveel - op 'n punt moes hulle 'n beter produkte as Intel, maar nie hierdie geslag. ** Die XpertVision is 'n effens vinniger oor-geklokte weergawe van die bekende NVidia 8800GT kaart. As jy saam met XpertVision, seker wees om hul & quot kry; Sonic & quot; weergawe. Sedert ek my rekenaar gebou, het 'n hele nuwe generasie van grafiese kaarte is vrygestel, insluitend die 9000-reeks en die NVidia Quadro FX 4700 X2, waarvan 4 monitors met 'n enkele kaart (NVIDIA / voorwerp / quadro_fx_4700_x2.html) ondersteun. Chris van TopGun sagteware blyk te verkies ATI egter erken dit het meer te doen met die prys eerder as enige spesifieke nakoming funksie. Wat ook al kaart wat jy kies, maak seker dat jy nuwe bestuurders te laai vanaf die vervaardiger se webwerf ten minste een keer per maand. *** Ek is baie teleurgesteld in hierdie aankoop en sal nie Samsung dryf beveel. Ek het net met die aanbeveling van die winkel se - hulle het vir my gesê ek kan 'n klomp geld te spaar. Wel, jy kry waarvoor jy betaal. Ek het 'n (hardeware) ry mislukking as my stelsel was net 4 maande oud! Vir nou meer as 10 jaar, het ek al met behulp van Seagate Barracuda dryf, en het nog nie een nie misluk (en ja, ek weet nog steeds af en toe die ouer masjiene boot - hoofsaaklik toe te toets outomatiese handel stelsels). Sal nooit weer koop enige ander stasie. Ek sou aanbeveel weg te bly van beide WesternDigital en Maxtor, as ek albei bekend redelik jonk in hul diens lewe in die verlede om te misluk, en WD se kliënte ondersteuning is waarskynlik die ergste wat daar is. Jy hoef nie te gaan as 7200 - tensy jy van plan is om rolprente te wysig - dit skep net meer geraas, hitte, en wrywing (ry dra). Nou dat jy het jou stelsel saam te stel, hoef sekuriteit en stabiliteit nie vergeet! Ek persoonlik loop anti-virus en anti-spyware-sagteware, plus beide 'n sagteware en 'n hardeware firewall (die meeste routers deesdae sluit sterk firewall funksies, en ek absoluut beveel steek een tussen jou modem en jou rekenaar, selfs al het jy nie nodig om die internet konneksie deel). Symantec / Norton is waarskynlik die mees bekende naam in die beskerming van anti-virus, maar ek het onlangs gelees 'n persverklaring waar hulle toegelaat om hul produkte sluit in 'n agterdeur na die regering te akkommodeer Snooping op ons hardeskywe (en deesdae geen lasbrief nodig om so te doen). Plus my ervaring met back-deure is dat dit nie lank neem voordat regerings is nie die enigstes bewus van hulle. Ek het al met behulp van Sophos en Spysweeper op hierdie punt baie suksesvol, maar die nuwe weergawe van firewall Webroot se lyk na 'n fout wat af en toe weer installeer (meestal wanneer jy nuwe sagteware te installeer) het. Na die laaste ronde van toetse resensies, ek lei tot die gee van BitDefender 'n drie (hul Engelse webwerf is by BitDefender / wêreld /). Die meeste vergelyk hierdie produkte wat gebaseer is op die grootte van hul & quot; bekend bedreiging & quot; databasisse, maar wat ek voel is veel belangriker is die vermoë om aan te pas by nuwe bedreigings (dikwels genoem & quot; nul dag & quot; bedreigings), plus hoe goed hulle doen by die vind van wortel-kits (die hardste van alle bedreigings op te spoor). Die bedrag van beide voorvalle en soorte bedreigings het eksponensieel gegroei in die afgelope jaar, so moenie die gevaar nie onderskat nie. Hou ook in gedagte dat hoe meer jy besoek finansiële webwerwe, hoe meer van 'n aanloklike teiken jy potensieel vir hackers geword. Vir die jongste onafhanklike navorsing, sien asseblief fx-ridder / dl / AV2008.xls Laastens, 'n paar woorde oor back-ups en disaster recovery. In die eerste plek, ek absoluut daarop aandring dat jy gebruik twee dryf - hou jou programme en jou data aparte (fisies aparte, moenie mure tel nie). Op hierdie manier as jou rekenaar ooit sterf, kan jy maklik jou data na 'n ander (plus die meeste virusse is geprogrammeer om te soek en aanval op die C: skyf). Die maklikste manier om back-up jou hardeskyf is 'n beeld ry, op hierdie manier sal jy nie het om te her-installeer al jou sagteware wanneer jy herstel te skep. My gunsteling instrument hiervoor is Acronis True Image (Acronis / tuis computing. Cts / trueimage). Daarbenewens, ek wil graag 'n afskrif van al my individuele lêers op 'n eksterne ry, en ek gebruik SmartSync Pro om hierdie (smartsync /) te bereik. Beide beelde en die lêer afskrifte woon op 'n ry ek kan maklik verwyder (te danke aan die RaidSonic ICY Box IB-168SK-B) en stoor off-site. Hou ook in gedagte gehou word dat in die geval van 'n brand, sal jy waarskynlik nie tyd of belang in klim onder jou lessenaar te mors met ontkoppel kabels (die idee is om die data op te slaan, kan die rekenaar vervang word). Trading sagteware is berug vir fragmenteer hardeskywe - dit is te danke die bedrag van rou data hulle afbreek en dan weer te bereken elke enkele sekonde na jou aanwysers plot. Ek raai u aan 'n defrag op jou stelsel ry ten minste een keer 'n week, en op jou data te ry oor een keer per maand. Die defrag sagteware wat kom met Windows is nie genoeg nie - (. Raxco / home_office / Hom ofessional. cfm) Perfect uit Raxco sagteware sal 'n baie meer deeglike werk te doen. As jou handel sagteware (veral Meta Trader) gaan voort om stadig op te tree na 'n defrag (opvallendste wanneer jy tydsraamwerke verander), en probeer dan verwyder en weer installeer die sagteware. Al drie stukke van sagteware het baie mooi outomatisering en skedulering funksies, so hou jou data veilig sal 'n baie van jou tyd of aandag nie bewoon sodra jy alles korrek opgestel. Daar is 'n ander, meer outomatiese alternatief vir beelding bekend as RAID ry, maar nie almal RAID gelyk geskape. RAID1 (andersins bekend as & quot; ry mirroring & quot;), byvoorbeeld, werk goed in die meeste gevalle, maar veral wanneer dit kom by handel sagteware (as gevolg van die frekwensie van C: skryf) is bekend het 'n paar stadige-down te skep. RAID5, aan die ander kant, nie net mirroring, maar voeg ook ontslag en 'n prestasie hupstoot (sedert 'n veelvuldige-Core PC kan lees van al die dryf gelyktydig). Maar hou in gedagte dat jy jou programme en data op 'n aparte dryf hou, sal jy kyk na 'n minimum van 6 dryf hierdie behoorlik opgestel te kry (en dit is nog nie enige eksterne back-ups te tel). Eintlik, as 'n ry ooit versuim om 'n RAID5 opset, het jy eenvoudig Yank dit uit en vervang dit met 'n nuwe een - en die RAID-array is outomaties weer gebou die volgende keer as jy herlaai. GEEN stilstand glad. Dit is die manier waarop die meeste korporatiewe bedieners is gebou. Hou dit in gedagte, kan jy ook wil hê dat die dryf om maklik verwissel wees -. Om dit te doen moet 'n paar RaidSonic ICY Boxes, en ook 'n hoë toring geval wat meer parkeerplekke as die NZXT Apollo doen (8-9 miskien het te doen 6 dryf , 2 DVD-spelers, plus 'n eksterne / verwissel back-up). As jy dit oorweeg om met behulp van RAID, maak seker jy het 'n moederbord wat 'n toegewyde kontroleerder chip te ondersteun hierdie (die ASUS Striker Extreme doen) het - nie gebruik maak van die Windows sagteware RAID, dit sal stadig downs veroorsaak. Nou, voordat jy terugsit en gelukwens jouself op met die vinnigste rekenaar wat daar is, ek wou net wys dat NVidia onlangs onthul hul Tesla lyn. wat kan ingestel word met tot 240 cores en 64 monitors. Maar die meeste van ons net die handel olie, nie grawe daarvoor.

Comments

Popular Posts