Faa Poging Om Aanvanklike Deel 135 Opleidingsvereistes Standaardiseren


FAA Poging om Aanvanklike Deel 135 opleidingsvereistes standaardiseren Die FAA kan nie wen nie. Lang uitgeskel vir inkonsekwent toepassing sy eie regulasies, is die agentskap nou bevraagteken om te probeer om die pad aanvanklike opleiding is gedoen vir nuwe gehuur Deel 135 handves vlieëniers standaardiseer. Die feit dat FAA Flight Standaarde Distrikskantore (FSDO s) is nie konsekwent toepassing van hierdie reëls vir baie jare 'n groot deel van die rede waarom baie handves operateurs is ongelukkig oor die FAA. Baie FAA inspekteurs toegelaat vorige opleiding deur nuwe vlieënier kandidate, insluitend tydelike (kontrak) vlieëniers, ontvang om gebruik te word om die aanvanklike vereistes opleiding van Deel 135. Van meer belang aan 'n paar operateurs is dat die nuut geïnterpreteer standaarde kos operateurs 'n klomp geld vir min, indien enige, veiligheid voordeel. Die FAA se standaardisering poging kom in die vorm van 'n konsep kennis dat stel om te vereis dat FAA inspekteurs te hersien Deel 135 operateurs se opleidingsprogramme "te identifiseer en reg te stel hierdie programme wat verkeerdelik krediet uitgereik vir enige opleiding of nagaan." Deur verkeerd laat krediet vir vorige opleiding, die FAA inspekteurs dit makliker gemaak vir kontrak vlieëniers vlieg vir verskeie operateurs. Dit op sy beurt het dit ook goedkoper vir 'n handves operateur by 'n vlieënier wat vlieg presies dieselfde tipe vliegtuig en het onlangs gesluit opleiding met 'n ander operateur te huur. Volgens die FAA konsep kennisgewing, "Regulasies nie die kreditering van sodanige opleiding moontlik te maak." 'N opmerking van Henry Schubach, president en hoof vlieënier van Carlsbad, Calif.-gebaseerde Schubach Aviation, 'n opsomming van hierdie kwessie saaklik: "Ek het onlangs' FlightSafety International in Long Beach vir 'n giv aanvanklike tipe gradering, en 135,293 en 135,297 tjek. Ek het met 'n vriend van my, wat gebeur om te werk vir 'n mededinger op dieselfde lughawe. Ons het dieselfde klas, op dieselfde dae, met dieselfde kursusinhoud, uit dieselfde instrukteurs, het dieselfde simulator opleiding van dieselfde instrukteur en het ons tjek ritte saam uit dieselfde tjek vlieënier. Voor die verandering beoog in die aksie in hierdie brief verwys, hetsy hy of ek kon loop oor die oprit, neem 'n paar maatskappy-spesifieke opleiding op [Deel 135] sertifikaat die maatskappy se en gaan vlieg in mekaar se vliegtuig. Na die verandering beoog deur hierdie 'n verduideliking, 'elkeen van ons sou nou verwag word om die presiese dieselfde opleiding weer te neem teen aansienlike koste met geen redelike of rasionele behoefte, om te vlieg op sertifikaat die ander maatskappy se. Die feit is hierdie verandering sal lei tot geen realistiese operasionele of veiligheid voordeel. " Schubach voortgegaan: "Wat hierdie verandering sal dit nie doen is veiligheid toename of enige bestaande risiko's of probleme uit te skakel. Wat sal dit doen, is lê onnodige ekonomiese swaarkry op talle [Deel] 135 operateurs wat gebruik kontrak vlieëniers vir óf die hele of 'n paar van hul bemanning vereistes, en lê 'n ondraaglike ekonomiese las op diegene vlieëniers, wat sal gekonfronteer word met hoef te betaal vir die dieselfde opleiding oor en oor weer. Dit lyk na 'n poging om opleiding wat toepaslik is vir Deel 121 operasies om die Deel 135 arena, waar dit duidelik nie pas te bring. Die aangehaal hierbo duidelik voorbeeld illustreer die absurditeit van hierdie. "Die bestaande toepassing van die reël het effektief gewerk het vir almal wat betrokke is vir ten minste die 25 jaar wat ek in die Deel 135 besigheid. Die voorgestelde wysigings te doen absoluut niks om veiligheid of doeltreffendheid van bedrywighede te verbeter, maar hulle sal 'n nadelige invloed koste en operasionele buigsaamheid te beperk. In die moeilike ekonomiese klimaat is ons almal wat in die koste van die nie-voordelig las dié beoog veranderinge sal lê moet in ag geneem word, en die voorgestelde wysigings verlate. " Die konsep kennisgewing egter ook bied 'n klein troos, in die vorm van "leiding te gee oor die bou van verminderde-uur opleidingsprogramme gebaseer op vorige ondervinding." Die nuwe kennis toon hoe operateurs "kan dan ook aansoek doen vir 'n verlaagde nuwe-huur kurrikulum vir vlieëniers wat vorige ondervinding as 'n bemanningslid in Deel 135 operasies en / of in die besonder vliegtuie en plig posisie. "die kennisgewing" sou kanselleer en vervang FAA Bestel 8900,1, Deel 3, Hoofstuk 19, paragraaf 3-1111. " Voor Opleiding Krediet Volgens Jacqueline Rosser, direkteur van regulatoriese sake vir die Nasionale Air Vervoer Vereniging (Nata), "Van ons oogpunt, is die FAA die neem van hierdie aksie, want dit is bekommerd dat sekere sertifikaat houers nie voldoende gewees het en aktief betrokke te verseker dat 'n bemanningslid . behoorlik opgelei is om kommersiële bedrywighede uit te voer vir die draer "draers moet lei en maak seker elke vlieënier hulle in diens te neem, het sy verduidelik, en nie almal draers is dieselfde; "Daar is belangrike verskille wat die draer is verantwoordelik vir die versekering van die bemanning is opgelei vir korrek." Die rede is dat die FAA is krake neer op Deel 135 operateurs se opleiding praktyke, het sy verduidelik, is dat "hoofkwartier bewus van krediet gegee vir vorige opleiding en die nagaan en [die agentskap was] bekommerd oor sy voorkoms het. In sy siening, is so 'n "krediet" nie gemagtig deur die regulasies of bestaande leiding, veral met betrekking tot krediet gegee vir 'n vorige evaluering of na te gaan. " Rosser stem saam met operateurs wat toelaat opleidingskrediete lyk nie in die gedrang veiligheid het. "Ons is nie bewus van enige spesifieke veiligheid kommer wat deur die FAA. soos 'n gedokumenteerde ongeluk direk gekoppel is aan kreditering vorige opleiding of nagaan nie, maar eerder die behoefte om die verantwoordelikheid van die lugvervoerder het om seker te maak die vermoëns van hul spanne te beklemtoon. " Om hierdie situasie op te los, Nata voorgelê kommentaar op die dossier wat daarop dui dat die FAA "vestig 'n Rule komitee om hierdie kwessies aan te spreek." Nata stem nie saam met die FAA dat dit nodig is vir vlieëniers 'n volle aanvanklike nuwe-huur opleidingskursus voltooi vir elke operateur waar hulle werksaam is. Maar met betrekking tot die konsep kennisgewing Rosser het bygevoeg: "Ons waardeer die FAA se erkenning dat die vorige ervaring van die vlieënier die aanvanklike opleiding wat nodig is terwyl hy nog verpligtinge die draer se voldoening aan om te verseker gekwalifiseerde spanne is wat hul vlugte kan verminder." "Ek dink dit gaan nes 'n perdebye 'oopmaak," sê Bob Oliver, hoofbestuurder van TWC Aviation en 'n Gulfstream G550 vlieënier. "Kleiner maatskappye is die mense wat gaan om ontslae te tref. Ons [groot operateurs] moet verligting, net soos die klein seuntjie, maar ons kan nie nie in ooreenstemming tot tyd en wyl daar 'n heruitreiking van die beleid en verduideliking kom uit. Ons is hoopvol dat meer redelike verstand sal seëvier en daar sal verligting wees. Op die oomblik is, het ons 'n harde houding van die nakoming van die presiese brief [van die wet] met die hoop in die toekoms wat ons kan kry [die FAA] om dit te ontspan en ons toelaat om voort te gaan om te kyk vir krediet vir opleiding. " Ondanks wat die konsep kennisgewing van voorneme, sal die implementering van die besluit van die FAA se steeds die verantwoordelikheid van feilbare FAA inspekteurs in FSDO s in die VSA Sommige sal besluit om die reëls te implementeer een manier, sommige mag dalk kies 'n ander manier, en die eindelose debat wees oor die rede waarom die FAA nooit sy benadering tot regulering en toesig kan standaardiseer sal sleep op die toekoms.

Comments

Popular Posts