Noodbeplanning En Paraatheid Oefeninge En Opleiding


Die regering het ten doel om te verseker dat alle organisasies is ten volle voorbereid is vir alle vorme van nood. Integrale deel van wat die beoefening en toetsing van al die elemente van noodplanne. Hierdie gids beskryf wat ons bedoel met die uitoefening van, beskryf verskillende soorte oefening, en gee 'n uiteensetting van die uitoefening van wat plaasvind op alle vlakke van die regering. Dit bied ook 'n paar spesifieke voorbeelde van onlangse oefeninge. Personeelopleiding wat betrokke is by nood beplanning en reaksie is fundamenteel tot die vermoë van 'n organisasie se verbintenis tot 'n tipe van nood te hanteer. Hierdie gids beskryf ook die doelwitte van opleiding in hierdie konteks, beskryf verskillende soorte opleiding, en wys daarop dat die klem op opleiding binne die Siviele Gebeurlikhede Wet. Dit stel ook die Sentrale Regering Emergency Response Training (CGERT) Kursus, wat ontwerp is om mense toe te rus met die kennis, vaardighede en bewustheid wat nodig is vir hul rol in 'n krisis bestuur by die nasionale strategiese vlak. Noodbeplanning oefeninge 'N oefening is 'n simulasie van 'n noodsituasie. Oefeninge 3 hoofdoelwitte: om planne (validering) bekragtig om personeel vaardighede te ontwikkel en gee hulle die praktyk in die uitvoering van hul rolle in die planne (opleiding) om goed gevestigde prosedures te toets (toets) Hoekom is dit belangrik om oefeninge te hou Beplanning vir noodgevalle kan nie as betroubaar beskou word totdat dit uitgeoefen en het bewys werkbare te wees, veral omdat valse vertroue in die integriteit van 'n geskrewe plan geplaas kan word. Oor die algemeen, deelnemers aan oefeninge moet 'n bewustheid van hul rolle het en redelik gemaklik met hulle, voordat hulle is onderhewig aan die spanning van 'n oefening. Oefening is nie om mense uit te vang. Dit toets prosedures, nie mense. As personeel is onder-voorbereid, kan hulle die plan blameer, as hulle hul gebrek aan voorbereiding en opleiding sou belaster. 'N Belangrike doel van 'n oefening moet wees om mense te laat voel meer gemaklik in hul rolle en moraal op te bou. Tipes oefeninge Daar is 3 hooftipes oefening: bespreking-gebaseerde tafelblad leef 'N Vierde kategorie kombineer elemente van die ander 3. Die keuse van watter een om te neem, hang af van wat die doel van die oefening is. Dit is ook 'n kwessie van lood-tyd en beskikbare hulpbronne. - Bespreking gebaseer oefeninge - Bespreking gebaseer oefeninge is goedkoopste om te hardloop en maklikste om voor te berei. Hulle kan gebruik word by die beleidsformulering stadium as 'n "praat-deur 'hoe om die plan te finaliseer. Meer dikwels, dit is gebaseer op 'n voltooide plan en word gebruik om bewustheid oor die plan deur middel van bespreking te ontwikkel. In hierdie verband, word hulle dikwels gebruik word vir opvoedkundige doeleindes. Tafelblad oefeninge Tafelblad oefeninge is gebaseer op simulasie, nie noodwendig letterlik om 'n tafel top. Gewoonlik, dit behels 'n realistiese scenario en 'n tydlyn, wat real time mag wees of dalk tyd spoed. Gewoonlik tafelblaaie is hardloop in 'n enkele kamer, of in 'n reeks van gekoppelde kamers wat die verdeeldheid tussen reageer wat nodig het om te kommunikeer en gekoördineer word na te boots. Die spelers sal na verwagting die plan te leer ken en hulle word uitgenooi om te toets hoe die plan werk as die scenario ontvou. Hierdie tipe oefening is veral nuttig vir validering doeleindes, veral vir die verkenning van swakhede in prosedures. Tafelblad oefeninge is relatief goedkoop om te hardloop nie, behalwe in die gebruik van personeel tyd. Hulle eis versigtige voorbereiding. Live oefeninge Live oefeninge is 'n lewendige repetisie vir die implementering van 'n plan. Sulke oefeninge is veral nuttig vir die toets van logistieke, kommunikasie en fisiese vermoëns. Hulle maak ook 'n uitstekende opleiding gebeure van die oogpunt van ervaringsleer, help deelnemers te ontwikkel vertroue in hul vaardighede en die verskaffing van ervaring van hoe dit voel om prosedures die plan se gebruik in 'n werklike gebeurtenis sou wees. Waar laasgenoemde doeleindes is, in werklikheid, die hoofdoel van die oefening, dan is dit in wese 'n opleiding oefening of praktyk boor. Live oefeninge is duur om op te rig op die dag en eis die mees omvattende voorbereiding. oefenprogram die regering se Die regering het in die plek 'n gekoördineerde kruis-regeringsorganisasies oefenprogram wat 'n omvattende reeks van binnelandse ontwrigtende uitdagings, insluitende ongelukke, natuurrampe en dade van terrorisme. Die program is ontwerp om streng toets die konsep van bedrywighede van die gekoördineerde sentrale reaksie deur die omvang van die leidende departement verantwoordelikhede regering en die betrokkenheid van die afgewentel administrasies van die sentrale regering aan plaaslike reageer. Daarbenewens, plaaslike owerhede en die nooddienste te ontwikkel hul eie program van oefeninge om vermoëns te toets op die plaaslike vlak. Dit landwyd rollende program van oefeninge is ontwerp om te verseker ons het die beste moontlike gebeurlikheidsplanne in plek om te reageer op 'n hele reeks van die burgerlike noodgeval scenario. Die Verenigde Koninkryk het ook waarneem of deelneem aan internasionale vennote in oefeninge, hetsy deur middel van multilaterale forums soos die G8, die NAVO en die EU, of op 'n bilaterale grondslag. Oefening onder die Wet op Burgerlike Gebeurlikhede Die Burgerlike Gebeurlikhede Wet Regulasies vereis Kategorie 1 reageer om voorsiening te maak vir die uitvoering van oefeninge en vir die opleiding van personeel in nood planne in te sluit. Dieselfde of soortgelyke vereistes vir die uitoefening en opleiding ook van toepassing op besigheid kontinuïteit planne en reëlings te waarsku, in te lig en te adviseer die publiek (sien die afdeling oor waarskuwing en die publiek). Dit beteken dat relevante beplanningsdokumente 'n verklaring oor die aard van die opleiding moet bevat en oefen moet voorsien word en die frekwensie. nuttige dokumente Jy moet verwys na: Lesse geïdentifiseer uit die Verenigde Koninkryk Oefeninge en Bedryf - 'n beleidsraamwerk en Aanvanklike lesse vang sjabloon noodplan Hoofstuk 5 - noodbeplanning Aanhangsel 5a - Voorbeelde van generiese en spesifieke planne Aanhangsel 5B - Generiese plan: noodgeval of ernstige ongeluk Aanhangsel 5C - Spesifieke plan Aanhangsel 5D - Voorbeeld van 'n plan onderhoud matriks vir 'n plaaslike owerheid Hoofstuk 6 - Sakevoortsettingsbestuur Hoofstuk 7 - Kommunikasie met die publiek Aanhangsel 7A - Kommunikasie met die publiek: die nasionale konteks Aanhangsel 7B - Lood verantwoordelikheid vir waarskuwing en die publiek Aanhangsel 7C - Kontrolelys van voorgestelde protokolle Emergency Response en Recovery - gee 'n uiteensetting van die verskillende aspekte van noodreaksie wat sal moet getoets word deur middel van oefeninge Home Office leiding: Die Oefening Beplanners Guide (1998) Home Office leiding: Hoekom jou ramp reaksie uit te oefen nuttige skakels Noodplan opleiding Opleiding is oor die verhoging van die bewustheid van die belangrikste personeel oor wat die noodgevalle is dat hulle in die gesig staar en vertroue in die prosedures 'n organisasie gebruik en hul vermoë om dit suksesvol uit te voer wat aan hulle. Dit gaan ook oor die ontwikkeling van vaardighede en vaardigheid-stelle sodat personeel 'n sleutelrol kan voldoen. Organisasies in ag moet neem 2 breë tipes opleiding: noodplan - opleiding sleutel personeel uit te voer risikobepaling, volgehouebesigheidsbestuur - (BCM) en noodbeplanning noodreaksie - personeelopleiding reaksie funksies uit te voer wanneer 'n noodtoestand sou ontstaan Hoekom opleiding nodig Dit is belangrik dat almal wat binne 'n organisasie wat betrokke mag wees in die beplanning vir en reageer op 'n noodgeval gepas moet bereid wees. Dit vereis 'n duidelike begrip van hul rol en verantwoordelikhede en hoe hulle inpas in die groter prentjie. Sonder opleiding, sal 'n organisasie en sy personeel vinnig oorweldig word deur 'n noodgeval, nie in staat is om die impak daarvan te hanteer en te herstel van hulle. Wie moet lei Enige personeel wat betrokke kan wees in nood beplanning of reaksie moet toepaslike opleiding ontvang. Maar opleiding moet ook langer as diegene in diens van die organisasie en sluit kontrakteurs en die personeel van vrywillige organisasies wat gebruik kan word ter ondersteuning van noodbeplanning of reaksie. Opleiding vir noodplan Enige organisasie sal toepaslik opgeleide mense wat in staat is om die uitvoering van risiko-assessering, business continuity bestuur en nood beplanning is nodig. Hierdie drie prosesse onderliggend aan paraatheid 'n organisasie se vir noodgevalle, en hul vermoë om te reageer en te herstel effektief. Die gedeeltes oor risiko, business continuity en noodbeplanning verskaf meer besonderhede oor hierdie prosesse. Meer in die algemeen, sal hierdie belangrike mense (soos Noodbeplanning Beamptes in Plaaslike Owerhede) moet leierskap en 'n fokus vir noodplan verskaf om te verseker dat die voortdurende proses van risiko-assessering, BCM en beplanning is ernstig opgeneem op alle vlakke van 'n organisasie. As die sentrale skrywers van noodplanne 'n organisasie se, sal hulle ook gekyk na vir rigting as 'n noodtoestand sou ontstaan ​​en planne moet uitgevoer word. Opleiding vir noodreaksie Opleiding moet voorsien word vir alle personeel wat betrokke sal wees in die uitvoering van 'n noodplan of business continuity plan, en enigiemand anders wat 'n rol in nood reaksie en herstel kan word nie. Al hierdie mense sal moet selfversekerd en bevoeg in 'n rol wat hulle kan neem om te voel. 'N rollende opleidingsprogram sal nodig wees om verantwoording te doen personeel omset, en ook om te verseker dat alle personeel is gereeld verfris en beoefen in noodreaksie. Opleiding moet die volgende insluit: die inhoud van die plan - hoe is die nood of business continuity plan opgeroep? Wat is die belangrikste besluitnemingsprosesse? Wie anders moet betrokke wees? rol die individu se lewe in die uitvoering van die plan - wat van hulle verwag word? Hoe kan hulle inpas in die groter prentjie? sleutel vaardighede en kennis wat nodig is in 'n krisis reaksie Oefeninge is beide 'n tipe van opleiding, en 'n duidelike tipe noodplan. Oefeninge 3 hoofdoelwitte: om planne te bekragtig; om personeel vaardighede te ontwikkel en gee hulle oefen in die uitvoering van hul rolle in noodplanne (opleiding); en om goed gevestigde prosedures te toets. Dit is belangrik dat mense wat deelneem aan oefeninge vooraf moet opgelei word. Deelnemers moet 'n bewustheid van hul rolle het en redelik gemaklik met hulle, voordat hulle is onderhewig aan die spanning van 'n oefening. Die artikel oefeninge verskaf meer besonderhede. Die Noodbeplanning Kollege Die Noodbeplanning Kollege (EPC) is die voorste verskaffer van opleiding vir noodplan, lok afgevaardigdes wat verantwoordelik is vir die voorkoming van, beplanning vir, te reageer op of herstel van 'n ernstige ongeluk. Dit is die enigste permanente nasionale forum vir verteenwoordigers van plaaslike en sentrale regering, die nooddienste, die private sektor en vrywillige groepe te netwerk en goeie praktyk te deel. Die Noodbeplanning Kollege is geleë in die hart van die regering, binne die Siviele Gebeurlikhede sekretariaat (CCS) van die kabinet. Die kollege loop kursusse op risiko-assessering, volgehouebesigheidsbestuur - en noodbeplanning, en oor 'n nood bestuur (reaksie) en 'n verskeidenheid van spesialis kursusse wat spesifieke aspekte van nood bestuur (bv. Waarskuwingstekens en lig, versorging van mense en swaar weer) te dek. Opleiding onder die Wet op Burgerlike Gebeurlikhede Die Burgerlike Gebeurlikhede Wet Regulasies vereis Kategorie 1 reageer om voorsiening te maak vir die uitvoering van oefeninge en vir die opleiding van personeel in nood planne sluit (sien die nood beplanning en oefeninge afdelings). Dieselfde of soortgelyke vereistes vir die uitoefening en opleiding van toepassing te om besigheid kontinuïteit planne (sien die besigheid kontinuïteit artikel) en reëlings te waarsku, in te lig en te adviseer die publiek (sien die afdeling oor waarskuwing en die publiek). Dit beteken dat relevante beplanningsdokumente 'n verklaring oor die aard van die opleiding moet bevat en oefen moet voorsien word en die frekwensie. belangrike dokumente Jy moet verwys na: noodplan Hoofstuk 4 - Plaaslike terugvoering risikobepaling plig Aanhangsel 4A - Opsomming van die ses-stap plaaslike risikoramingsproses Aanhangsel 4B - Illustrasie van 'n plaaslike Risk Assessment leiding (LRAG) Aanhangsel 4C - Voorbeeld van 'n individu risikobepaling Aanhangsel 4D - Waarskynlikheid en impak telling skale Aanhangsel 4E - Gemeenskap risikoregister Aanhangsel 4F - Risiko gradering matriks Hoofstuk 5 - noodbeplanning Aanhangsel 5a - Voorbeelde van generiese en spesifieke planne Aanhangsel 5B - Generiese plan: noodgeval of ernstige ongeluk Aanhangsel 5C - Spesifieke plan Aanhangsel 5D - Voorbeeld van 'n plan onderhoud matriks vir 'n plaaslike owerheid Hoofstuk 6 - Sakevoortsettingsbestuur Hoofstuk 7 - Kommunikasie met die publiek Aanhangsel 7A - Kommunikasie met die publiek: die nasionale konteks Aanhangsel 7B - Lood verantwoordelikheid vir waarskuwing en die publiek Aanhangsel 7C - Kontrolelys van voorgestelde protokolle Emergency Response en Recovery - gee 'n uiteensetting van die verskillende aspekte van noodreaksie wat opgelei moet word en geoefen vir Home Office leiding: Die Oefening Beplanners Guide (1998) nuttige skakels Noodbeplanning College - bied kursusse oor alle aspekte van die burgerlike beskerming Die Brandweer College - bied beide praktiese en teoretiese brandbestryding, brandveiligheid en ongeluk nood opleiding aan brandbestryders en ander Nasionale Polisie verbetering Agency - ontwikkel en lewer opleiding en die verskaffing van deskundige advies aan polisiebeamptes en ander Verdediging Akademie van die Verenigde Koninkryk - lewer onderwys en opleiding, navorsing en advies om in stand te hou en te verbeter operasionele vermoë en bevorder die verdediging en veiligheid belange van die Verenigde Koninkryk Cranfield Universiteit Verdediging College of Management Tegnologie - die akademiese verskaffer en vennoot by die Britse Verdediging Akademie - bied onderrig, opleiding en advies in tegnologie, bestuur en leierskap, tesame met relevante aspekte van sekuriteit en veerkragtigheid ten einde die lewering van verdediging vermoë te verbeter ander skakels Sentrale Regering Emergency Response Training (CGERT) Die doel van die CGERT program is om die nodige kennis, vaardighede en bewustheid wat nodig is om rolle in 'n krisis bestuur onderneem by die nasionale strategiese vlak te demonstreer. Die program is ontwerp vir alle noodreaksie kollegas van regoor departemente, liggame en ander reaksie organisasies wat sal werk in of met die kabinet Briefing Kamer (COBR) in tye van nasionale noodgevalle. Die CGERT program het 3 oorkoepelende doelwitte: voorsien afgevaardigdes met 'n goeie kennis van die prosesse, prosedures en toekenning van verantwoordelikhede in 'n krisis bestuur help afgevaardigdes kyk na die vaardighede en tegnieke wat nodig is om effektiewe en tydige pan-regering krisis besluitneming in staat te stel illustreer die unieke werking style en leierseienskappe nodig wanneer daar in of met COBR Die program is modulêre in die natuur en individuele doelwitte wissel na gelang van die publiek groepe. Alle deelnemers moet modules 1 en 2, dan een verdere module wat geskik is vir graad en rol onderneem. Die opleiding modules word soos volg gestruktureer: Module 1 (e-leer): Inleiding tot die konsepte van krisis bestuur by die nasionale strategiese vlak Beskrywing: 'n oorsig van die belangrikste leer en leiding wat die organisasie van krisis bestuur ondersteun. Teikengehoor: enige rol wat sal betrek in COBR of as 'n skakeling tussen die departement / agentskap en COBR. Duur: gerig lees wat op 'n tyd en tempo van keuse die afgevaardigdes 'voltooi kan word. A 'n tjek van begrip 'is ingesluit in die daaropvolgende modules en deelnemers sal verwag word om die kennis toe te pas tydens die program. Die regie leeslys, met skakels na belangrike dokumente, sal binnekort beskikbaar wees. Tussentydse materiaal wat in gevaar stel die pre lees element van die program is hier tans beskikbaar: CGERT. module 1 gerig lees PDF. 237KB. 4 bladsye Module 2: Inleiding tot die Verenigde Koninkryk sentrale noodreaksie reëlings en die onderliggende beginsels en leer Beskrywing: kennismaking met die rol van COBR. ondersteunende strukture en sleutel prosedures en prosesse. Teikengehoor: enige rol wat sal betrek in COBR of as 'n skakeling tussen die departement / agentskap en COBR. Voorvereiste modules: Module 1 (gerig lees / e-leer) Duur: 2 uur aanbieding met vraag-en-antwoord-sessie. Hierdie module sluit ook 'n toer van die COBR kompleks. Module 3: Inligtingsbestuur en ondersteuning aan krisis besluitneming Beskrywing: Verken die konsep van gedeelde bewus van sy omgewing te werk praktyke in COBR. en in departemente en agentskappe werk met COBR. Teikengehoor: enige personeel by 'n lessenaar beampte vlak werk binne 'n leidende departement of ander staatsdepartement om bewustheid situasie te voorsien. Voorvereiste modules: Module 1 (gerig lees / e-leer) en Module 2. Duur: 'n 4-uur interaktiewe werkswinkel, waarin oefening speel in sindikate met volle debriefs. Module 4: Strategiese krisis besluitneming Beskrywing: 'n verkenning van die strategiese kwessies vir senior staatsamptenare wat voortspruit uit hul insette in die nasionale krisis bestuur reëlings. Teikengehoor: Senior staatsamptenare wat verantwoordelikheid van die bestuur van 'n krisis reaksie span sal hê. Voorvereiste modules: Module 1 (gerig lees / e-leer) en Module 2. Duur: 'n 4-uur interaktiewe werkswinkel, waarin oefening speel in sindikate met volle debriefs. sleutel inligting Kyk 'n volledige lys van datums vir alle 2015 CGERT modules. Alle CGERT modules word gratis verskaf. Modules 2, 3 en 4 sal plaasvind in een van sentraal-Londen plekke die kabinet se. Alle afgevaardigdes na die opleiding benodig 'n minimum van SC klaring. Afsonderlike reëlings bestaan ​​ook om ministers en senior amptenare te vergewis in sommige van die unieke aspekte van krisis bestuur leierskap en proses bestuur.

Comments

Popular Posts