Dag Handel Branding Strategie - Kyk Vir Hierdie Wanneer Dag Handel


Dag Handel Neigings Strategie Kyk vir dit wanneer die dag handel Dag Handel Neigings Strategie Wat ek kyk vir terwyl dag handel Dit is een van die eenvoudigste trending strategieë ek gebruik vir die dag handel, en ook een van die mees doeltreffende. Vir hierdie dit gegee is om die baie catchy naam van die Dag Handel Neigings Strategie. Terwyl ek dit 'n dag handel strategie het 'n beroep, kan dit eintlik gebruik word op enige tyd raam, as die set-ups is dieselfde oor 'n 1 minuut grafiek, 1 uur grafiek of daaglikse skedule. Sodra dit trending strategie verstaan, sy heel eenvoudig soos dit maak gebruik van die tendens om 'n wins te maak en hou my laat uitgaan uit die mark wanneer die mark isnt trending. Ek gebruik 'n baie soortgelyke metode vir swing handel forex daaglikse of 4-uur kaarte met behulp van. Selfs as ek nie hierdie metode op 'n bepaalde dag handel, Ek kyk weekliks vir die opstel as dit oor die algemeen hou my aan die regterkant van die mark (of uit die mark wanneer toestande Arent ideale). Voordat ek begin, kan ek nie genoeg beklemtoon hoe belangrik dit geduld wanneer in diens van die strategie. Na youve uitgestal geduld, ek kan nie genoeg beklemtoon hoe belangrik dit selfbeheersing in nie voortgaan om die strategie te gebruik wanneer die venster gesluit het. Soos 'n vegter slyp sy treffende vaardighede, dit is al vir nie as die houe gelewer op die verkeerde tyd. Wag vir geleenthede, dan pounce8230; dis hoe om aandele te verhandel (of ander markte sowel). Dag Handel Neigings Strategie Wanneer en Hoe Die volgende dag handel strategie sal ongeveer 4-8 (soms 'n bietjie meer, soms 'n bietjie minder) verskaf ambagte per dag. Dit gesê, die gebruik van hierdie metode sal 'n algehele konteks vir die bewegings gedurende die dag, gee terugvoering en bevestiging vir baie ander strategieë of seine wat kan ontstaan. Wanneer die dag handel aandele Ek gebruik 'n 1 minuut grafiek en 'n 8220; Level II 0,8221; Die belangrikste golwe (tendense) van die dag verhandel, gewoonlik met twee ambagte per groot prys golf. Sommige dae sal uitdraai om wissel dae wees. As dit die geval is, sal geen ambagte veroorsaak, of baie min, want intra-dag swing hoogtepunte / laagtepunte sal nie gebreek, dus geen tendens is teenwoordig. Gebruik geduld en selfbeheersing. Slegs handel wat die mark eintlik bied (dont neem 'n handelsmerk vroeë, probeer om 'n beter prys te kry, die aanvaarding van die handel sal sneller). Dont begin met behulp van hierdie strategie tot ongeveer 'n halfuur in die handel dag. Ek het nog ander strategieë gebruik ek in die eerste halfuur (sien: afgekapte Prys Swing Strategie vir een van daardie strategieë). Dag Handel Neigings Strategie Voorbeelde en riglyne Hier is hoe die eerste paar ambagte van die dag kan sien: Ons begin die dag in 'n woelig mode, maar dan ongeveer 'n uur in ons die laagtepunte van die dag breek. Ons kan nou trek ons ​​afwaartse Trendline, want ons het gebreek laagtepunte en uiteindelik ons ​​wil kort te gaan. Ons het toe wag vir 'n terugsakking na die tendenslyn Let wel, die tendenslyn is net 'n visuele, maar eintlik het geen betekenis vir my. Wat sake, in hierdie geval, is dat al die toekomstige swaai hoogtepunte in hierdie skuif te bly onder die mees onlangse swing hoë en nuwe laagtepunte geskep. Solank as wat dit gebeur, is dit 'n verslechtering neiging. Teenoorgestelde geld vir 'n uptrend. Besoek vir meer inligting Hoe om te gebruik TrendlinesDispelling die mites. Gee kort wanneer 'n terugsakking eindig kenne gegee deur die lae van 'n groen bar of groepering van bars om uitgehaal (prys daal onder die cluster of onder die lae van 'n groen bar, nadat die prys naby gekom het om die dalende tendenslyn). Stop is net bokant die afgelope swaai hoog (in 'n verslechtering neiging) en is gewoonlik redelik klein. In die eerste handel (eerste rooi pyl), die hoë is 117,05. Ek sou verlaat as die pryse kry terug daar. Toegang is 116,91-116,90 soos ons beweeg onder die lae van 'n up-bar wat ons het naby die tendenslyn. Ek wag nie vir bars om te voltooi, bars is arbitrêr. Ek gee net wat gebeur in real-time. Daarom, stop is sowat 15 sent. Die doelwit is om die onlangse lae-minus die stop (vir 'n verslechtering neiging, of onlangse hoë + stop in uptrend). In hierdie geval was die voormalige lae 116,66. Aangesien ons in 'n verslechtering neiging Ek neem aan dat 'n lae sal gebreek word deur 'n paar bedrag. Die bedrag Ek neem aan dit sal gebreek word deur (ten minste) is my stop. [Let daarop dat dit geld vir hoe ek op die mark en is ingestel om my metodes. As iemand met 'n effens anders inskrywing metode, dan kan hierdie metode nie werk vir hulle.] Daarom, my teiken is 116,66-0,15 = 116,51. Ek plaas my wins teiken orde en dit is getref. Wins is ongeveer 2,5 keer die risiko. Nog 'n swing lae voorkom en dan trek die mark weer in die rigting van die tendenslyn. Ek doen dieselfde ding weer vir die tweede handel. Hoë is 116,42, my stop verlies is net bokant die. Toegang is 116,27. Doel is 116,11-0,15 (stop nie altyd 0.15, dit is net toeval) = 115,96. Hierdie keer is die beloning is ongeveer 2: 1 relatief tot risiko. Twee ambagte drie bedrywe is gewoonlik al wat ons kry in 'n intra-dag tendens, tensy daar 'n baie sterk tendens voorkom daardie dag. As die mark gaan voort om te laer laagtepunte en laer hoogtepunte, groot te maak, kan ons 'n paar meer in te kry. Maar dit is redelik skaars voor ons sien 'n groter korreksie teen die tendens. As dit lyk woelig Ek bly uit hierdie dikwels plaasvind tussen 11 en 1 ET. Dit beteken nie dat daar nie beweeg nie, beteken dit net ek nie sien n hoë waarskynlikheid beweeg soos hierbo genoem. Kom ons skip to ná middagete. Die horisontale lyn dui die lae van die dag tot dusver. Na middagete wat lae is gebreek (naby 115,50, sien grafiek hierbo en dan hieronder). Ek herhaal my proses. Ek kan nou trek 'n tendenslyn, as 'n groot laag is gebreek (voor dit die mark beweeg tussen horisontale lyne 8220; rangey8221;) Ek wag vir 'n terugsakking naby die tendenslyn wat reeds gevestig (geduld - Beter te mis as kry in te vroeg en het te groot 'n stop verlies). Gee kort behulp van dieselfde kriteria as voorheen. Jy sal 'n 8220 sien; optional8221; lang handel. Die mark het onlangs 'n hoër lae gemaak en dan 'n hoër hoë ( 'n opwaartse tendenslyn kon gewees het hier gevestig). Op die volgende regstelling maak dit 'n hoër lae, waardeur ons 'n potensiële inskrywing, maar die tralies is groot op die draaipunt (dit kan moeilik wees om te sien, maar die stop is oor 20-35 sent as die inskrywing was moeiliker om vas te stel ). Dit het die stop te groot en die toetrede 8220; murky8221 ;, so ek vermy hierdie handel, veral omdat in hierdie stadium was dit teen die algehele sentiment van die dag. As die risiko om groot gebaseer op die geprojekteerde teiken (hierbo bespreek) dont neem die handel. Die mark nie regtig herstel dan maak 'n laer lae gevolg deur 'n laer hoog. Nog 'n moontlike kort inskrywing word gekenmerk deur die tweede rooi pyl. My doelwit is slaan. Maar dit is eintlik nie 'n handelsmerk wat gebaseer is op hierdie strategie. Die rede: Ek sou gehad het om dit tendenslyn trek nadat ek het dit kort tradein ander woorde, die mark was in oorgang en nie trending op daardie stadium. Kan jy die verskil tussen hierdie en die ander sien? As jy kan, dan is dit waarskynlik jy die strategie verstaan. Dit is eintlik die volgende prys golf wat ons inskrywing moet wees en dit sou gewees het gelei tot 'n verlies. Hierdie vermelding is tussen die tweede rooi pyl en eerste groen pyl en ek sou gewees het gestop uit. Die ETF maak dan 'n reeks van hoër laagtepunte en hoër hoogtes verskaffing sowat 4 inskrywings in die beweeg met stoppe van ongeveer 15 sent en soortgelyke teikens wat hierbo bespreek. Na 4 ambagte in 'n skuif soos dit gebeur selde. Moenie verwag. Na 2 ambagte, die kans begin daal; 'n verlore handel word meer geneig as die tendens is besig extremes8230;.Maar handel wat die markte te gee. My draaipunte is ietwat subjektief. Ek dont altyd die hoë of lae van bar, aangesien soms kan daar 'n groep van bars wees. Elke situasie is effens anders. Eintlik is ek net op soek na 'n verskuiwing van die koop te verkoop of andersom naby wat ek glo moet 'n keerpunt ( 'n regstelling in 'n groter tendens, dit wil sê. Tendenslyn). Soos ek genoem het die tendenslyn is nie te belangrik, dit is net 'n visuele. Inteendeel, verstaan ​​dat terugsakkings in 'n verslechtering neiging byna al die pad kan gaan na die onlangse swaai hoog in wat verslechtering neiging, maar behoort nie meer as dit (teenoorgestelde vir uptrend). As 'n trek terug plaasvind Ek is op soek na 'n soort van verskuiwing wat 'n skuif dui terug in die rigting van die stroom primêre tendens. Gewoonlik net maak 1 of 2 ambagte in elk beweeg. Ek wil net om betrokke te wees in die 8220; meat8221; van die tendens. Nie pluk tops of bottoms. Die mark het reeds getoon dit omkeer / het omgekeer. Dan basies Ek wag om te kry op 'n lae risiko inskrywing punt in daardie opkomende tendens. Diegene met 'n basiese begrip van Elliott golfteorie sal sien dat hierdie eenvoudige trending metode basies is ontwerp om golwe 3 en 5 van 'n tendens vang en daar kan moontlik 'n paar ambagte in elk van hierdie golwe. As daar 'n vraag oor die huidige tendens nie hierdie strategie handel. Byvoorbeeld, is 'n laer lae dan het 'n hoër swing hoë geskep. In hierdie geval is terug af, en laat 'n tendens ontwikkel. SPY kan nie die beste plek vir hierdie strategie, eerder sal ek 'n ander voorraad of ETF handel. In 'n uptrend handel ek aandele of ETF wat relatief sterk is en die mark leiers. Dit bied gewoonlik kleiner stop ambagte en meer beloning. In 'n termynkontrak verslechtering neiging Ek handel aandele of ETF wat relatief swak aan die mark is (agter bly) vir die bogenoemde dieselfde redes. As die mark is redelik naby aan my wins teiken en begin om weg te trek, ek verlaat. Ek gaan nie te waag om 'n klomp van die wins vir 'n paar sent.

Comments

Popular Posts